• Zhongao

A capacità portante di i piatti in acciaio inox

L'usu dipiastra in acciaio inoxin a nostra vita hè assai largu, chì dinù pagà attente à u so eccellenti spettaculu, assai di genti sò più interessatu à a capacità portante di piastra in acciaio inox, in fattu, a so capacità portante hè in un altru modu per pruvà a so qualità sottu avemu capitu. :

1, piastra in acciaio inoxhè u fondu di a struttura di tippu pignata, u disignu di sta struttura aumenta a so zona di forza per fà a so forza più uniforme.

2.Da l'aspettu di u materiale, a strata resistente à l'usura di a piastra d'acciaio inossidabile usa a sabbia di quartz multicolore cum'è materiale resistenti à l'usura è aghjunghjenu stabilizzatori, chì praticamente migliurà a prestazione di resistenza à l'usura di u pruduttu.

3,l 'usu di scheletru fibre cuntinuu rinfurzata, à assicurà u altu capacità bearing di u prodottu da u materiale à evitari la siparazzioni di altri prudutti cumposti a causa di l 'usu di materiali rinforza cum'è azzaru, caduta di fenomenu.

4,l 'usu di prucessu cumposti strati, à scuntrà i bisogni di l'innuvazione istituzionale è l'innuvazione materiale in piastra in acciaio inox in diverse parti di l'usu di diversi materiali di rinforzu, per evitari u fenomenu di siparazione, caduta.

Display di u produttu 2


Tempu di post: May-06-2023