• Zhongao

Nova pulitica cinese d'esportazione d'acciaiu in u 2026

L'ultima pulitica fundamentale per l'esportazioni d'acciaiu hè l'Annunziu N ° 79 di u 2025 emessu da u Ministeru di u Cummerciu è l'Amministrazione Generale di e Duane. À partesi da u 1 di ghjennaghju di u 2026, a gestione di e licenze d'esportazione serà implementata per i prudutti d'acciaiu sottu à 300 codici duganali. U principiu fundamentale hè di dumandà una licenza basata annantu à un cuntrattu d'esportazione è un certificatu di cunfurmità di qualità, senza restrizioni di quantità o di qualificazione, cuncentrandosi nantu à a tracciabilità di a qualità, u monitoraghju è e statistiche, è a migliurazione industriale. I seguenti sò i punti chjave è e linee guida di cunfurmità per l'implementazione:

I. Core è Scopu di a Pulitica

Publicazione è entrata in vigore: Publicatu u 12 di dicembre di u 2025, in vigore u 1 di ghjennaghju di u 2026.

Cupertura: 300 codici duganali di 10 cifre, chì coprenu tutta a catena da e materie prime (ghisa non legata, materie prime d'acciaio riciclate), prudutti intermedi (billette d'acciaio, billette colate in continuu), à i prudutti finiti (bobine, tubi, profili, ecc. laminate à caldu/laminate à fretu/rivestite); e materie prime d'acciaio riciclate devenu esse conformi à GB/T 39733-2020.

Obiettivi di Gestione: Rafforzà u monitoraghju di l'esportazioni è u seguimentu di a qualità, guidà l'industria da "espansione di scala" à "miglioramentu di u valore", frenà l'esportazioni disordinate di prudutti à bassu valore aghjuntu è prumove a trasfurmazione verde di l'industria.

Limiti Chjave: Rispettà e regule di l'OMC, ùn impone micca restrizioni di quantità à l'esportazione, ùn aghjunghje micca novi ostaculi à e qualificazioni cummerciale, è rinfurzà solu a gestione di a qualità è di a cunfurmità. II. Punti Chjave di a Dumanda è di a Gestione di Licenza

Passi | Requisiti principali

Materiali d'applicazione
1. Cuntrattu d'esportazione (verifica l'autenticità cummerciale)

2. Certificatu d'ispezione di a qualità di u produttu emessu da u fabricatore (cuntrollu di qualità di prequalificazione)

3. Altri materiali richiesti da l'agenzia emittente di u visa

Emissione è Validità
L'emissione à livelli, cù un periodu di validità di 6 mesi, ùn pò esse trasferita à l'annu prossimu; e licenze per l'annu prossimu ponu esse richieste da u 10 di dicembre di l'annu currente.

Prucessu di sdoganamentu
Una licenza d'esportazione deve esse presentata à u mumentu di a dichjarazione duganale; a dugana sbulicherà e merci dopu a verificazione; a mancanza di ottene una licenza o i materiali incompleti affetteranu l'efficienza di u sdoganamentu.

Cunsequenze di a Viulazione
L'esportazione senza licenza / cù materiali falsi serà sottumessa à sanzioni amministrative, chì affetteranu u creditu è ​​​​e successive qualificazioni d'esportazione.

III. Raccomandazioni di Conformità è Risposta di l'Impresa

Verificazione di a lista: Verificate cù i 300 codici doganali in l'appendice di l'annunziu per assicurà chì i vostri prudutti d'esportazione sò elencati, prestandu una attenzione particulare à i requisiti standard per e categurie speciali cum'è e materie prime d'acciaiu riciclatu.

Aghjurnamentu di u Sistema di Qualità: Migliurà l'ispezione di qualità in tuttu u prucessu di pruduzzione per assicurà l'autenticità è a tracciabilità di i certificati di fabbrica; cunnette si cù organismi di certificazione di terze parti per migliurà u ricunniscimentu internaziunale.

Standardizazione di i cuntratti è di i documenti: Definite chjaramente e clausole di qualità è i standard d'ispezione in i cuntratti, è preparate in anticipu certificati d'ispezione di qualità conformi per evità ritardi in l'emissione di certificati per via di materiali mancanti.

Ottimizazione di a Struttura di l'Esportazione: Riduce l'esportazioni di prudutti à bassu valore aghjuntu è à altu cunsumu d'energia, è aumentà a R&S è a prumuzione di prudutti à altu valore aghjuntu (cum'è l'acciaiu strutturale in lega è i tubi d'acciaiu speciale) per riduce e pressioni di i costi di cunfurmità.

Furmazione di Conformità: Urganizà una furmazione per a dichjarazione duganale, l'ispezione di qualità è e squadre cummerciale nantu à e nuove pulitiche per assicurà una integrazione fluida di i prucessi; cumunicà cù l'agenzie di visa in anticipu per familiarizassi cù i dettagli di u trattamentu lucale.

IV. Impattu nantu à l'esportazione
À cortu termine: L'aumentu di i costi di cunfurmità pò purtà à una cuntrazione di l'esportazioni di prudutti à bassu valore aghjuntu, furzendu e cumpagnie à adattà i so prezzi è e so strutture d'ordini.

À longu andà: Migliurà a qualità di i prudutti esportati è a reputazione internaziunale, alleviare l'attriti cummerciali, prumove a trasfurmazione di l'industria versu un sviluppu di alta qualità è migliurà a struttura di i profitti di l'impresa.

Riferimenti: 18 documenti

 


Data di publicazione: 05-02-2026