• Zhongao

Introduzione à e bobine d'acciaio rivestite di culore

I bobini d'acciaio rivestiti di culore, cunnisciuti ancu cum'è bobini d'acciaio rivestiti di culore, ghjocanu un rolu indispensabile in l'industria è a custruzzione muderne. Utilizanu lamiere d'acciaio galvanizzate à caldu, lamiere d'acciaio alluminiu-zincu à caldu, lamiere d'acciaio elettrozincate, ecc. cum'è sustrati, sò sottumessi à un pretrattamentu superficiale sofisticatu, cumprese sgrassatura chimica è trattamentu di cunversione chimica, è dopu applicanu unu o più strati di rivestimenti organici nantu à a superficia. Infine, sò cotti è polimerizzati per furmà. Siccomu a superficia hè rivestita cù rivestimenti organici di vari culori, i bobini d'acciaio culurati piglianu u so nome, è sò chjamati bobini d'acciaio rivestiti di culore.

Storia di u sviluppu

E lamiere d'acciaio rivestite di culore sò state create in i Stati Uniti à a mità di l'anni 1930. Inizialmente, eranu strisce strette d'acciaio pittate, aduprate principalmente per fà persiane. Cù l'espansione di u campu d'applicazione, è ancu u sviluppu di l'industria di u rivestimentu, i reagenti chimichi di pretrattamentu è a tecnulugia di l'automatizazione industriale, a prima unità di rivestimentu à banda larga hè stata custruita in i Stati Uniti in u 1955, è i rivestimenti si sò ancu sviluppati da a pittura iniziale à resina alchidica à tipi cù una resistenza à l'intemperie più forte è pigmenti inorganici. Dapoi l'anni 1960, a tecnulugia s'hè sparta in Europa è in Giappone è s'hè sviluppata rapidamente. A storia di sviluppu di e bobine rivestite di culore in Cina hè di circa 20 anni. A prima linea di pruduzzione hè stata introdutta da Wuhan Iron and Steel Corporation da David Company in u Regnu Unitu in nuvembre 1987. Adotta un prucessu avanzatu à dui rivestimenti è à duie cotture è una tecnulugia di pretrattamentu chimicu di rivestimentu à rulli, cù una capacità di pruduzzione annuale cuncipita di 6,4 tunnellate. Dopu, l'equipaggiu di l'unità di rivestimentu di culore di Baosteel hè statu messu in pruduzzione in u 1988, introduttu da Wean United in i Stati Uniti, cù una velocità massima di prucessu di 146 metri per minutu è una capacità di pruduzzione annuale cuncipita di 22 tunnellate. Da tandu, e principali acciaierie naziunali è e fabbriche private si sò dedicate à a custruzzione di linee di pruduzzione rivestite di culore. L'industria di e bobine rivestite di culore s'hè sviluppata rapidamente è hà avà furmatu una catena industriale matura è cumpleta.

Caratteristiche di u produttu

1. Decorativu: E bobine rivestite di culore anu culori ricchi è diversi, chì ponu risponde à a ricerca di l'estetica in diverse industrie. Ch'ella sia fresca è elegante o luminosa è attraente, pò esse facilmente ottenuta, aghjunghjendu un incantu unicu à i prudutti è à l'edificii.

2. Resistenza à a corrosione: U sustratu trattatu apposta, accumpagnatu da a prutezzione di i rivestimenti organici, hà una bona resistenza à a corrosione, pò resiste à l'erosione di l'ambienti difficili, allargà efficacemente a vita di serviziu è riduce i costi di mantenimentu.

3. Proprietà strutturali meccaniche: Ereditendu a resistenza meccanica è e proprietà facili da furmà di e piastre d'acciaio, hè faciule da processà è installà, pò adattassi à diversi requisiti di cuncepimentu cumplessi, è hè cunveniente per fà prudutti di diverse forme è specifiche.

4. Ritardanza di fiamma: U rivestimentu organicu nantu à a superficia hà una certa ritardanza di fiamma. In casu d'incendiu, pò impedisce a propagazione di u focu finu à un certu puntu, migliurendu cusì a sicurezza d'usu.

Struttura di rivestimentu

1. Struttura 2/1: A superficia superiore hè rivestita duie volte, a superficia inferiore hè rivestita una volta, è cotta duie volte. A pittura posteriore à un solu stratu di sta struttura hà una scarsa resistenza à a corrosione è à i graffi, ma una bona adesione, è hè aduprata principalmente in i pannelli sandwich.

2. Struttura 2/1M: E superfici superiore è inferiore sò rivestite duie volte è cotte una volta. A pittura posteriore hà una bona resistenza à a corrosione, resistenza à i graffi, proprietà di trasfurmazione è di furmazione, è una bona adesione, è hè adatta per pannelli profilati à un solu stratu è pannelli sandwich.

3. Struttura 2/2: E superfici superiore è inferiore sò rivestite duie volte è cotte duie volte. A pittura posteriore à doppiu stratu hà una bona resistenza à a corrosione, resistenza à i graffi è furmabilità di trasfurmazione. A maiò parte di elle sò aduprate per pannelli profilati à un solu stratu. Tuttavia, a so adesione hè scarsa è ùn hè micca adatta per i pannelli sandwich.

Classificazione è applicazione di u substratu

1. Sustratu galvanizatu à caldu: a lamiera culurata galvanizata à caldu hè ottenuta cù un rivestimentu organicu nantu à una lamiera d'acciaiu galvanizata à caldu. In più di l'effettu prutettivu di u zincu, u rivestimentu organicu nantu à a superficia ghjoca ancu un rolu in a prutezzione di l'isolamentu è a prevenzione di a ruggine, è a so durata di vita hè più longa di quella di a lamiera galvanizata à caldu. U cuntenutu di zincu di u sustratu galvanizatu à caldu hè generalmente di 180 g/m² (doppia faccia), è a quantità massima di galvanizazione di u sustratu galvanizatu à caldu per l'esternu di l'edifizii hè di 275 g/m². Hè largamente utilizatu in a custruzzione, l'elettrodomestici, l'elettromeccanica, i trasporti è altre industrie.

2. Sustratu rivestitu d'alluminiu-zincu: più caru chè a lamiera galvanizzata, cù una megliu resistenza à a corrosione è à l'alta temperatura, pò prevene efficacemente a ruggine ancu in ambienti difficili, è a so durata di vita hè 2-6 volte quella di a lamiera galvanizzata. Hè relativamente più adattatu per l'usu in ambienti acidi è hè spessu adupratu in edifici o ambienti industriali speciali cù esigenze di durabilità elevate.

3. Substratu laminatu à fretu: equivalente à una piastra nuda, senza alcun stratu protettivu, cù esigenze elevate per u rivestimentu, u prezzu u più bassu, u pesu u più pesante, adattatu per i campi di fabricazione di elettrodomestici cù esigenze elevate di qualità superficiale è ambienti à bassa corrosione.

4. Sustratu d'aluminiu-magnesiu-manganese: più caru chè i materiali precedenti, cù e caratteristiche di pesu ligeru, bellu, micca faciule d'ossidà, resistenza à a corrosione, ecc., Adattu per e zone custiere o edifici industriali cù esigenze di durabilità elevate.

5. Sustratu d'acciaio inox: u costu più altu, pesu pesante, alta resistenza, resistenza à alta temperatura, resistenza à a corrosione, adattatu per alta temperatura, alta corrosione è ambiente assai pulitu, cum'è chimica, trasfurmazione alimentaria è altre industrie speciali.

Usi principali

1. Industria di a custruzzione: cumunimenti aduprata in i tetti, i muri è e porte di l'edificii industriali è cummerciali cum'è e fabbriche di strutture in acciaio, l'aeroporti, i magazzini, i congelatori, ecc., chì ponu micca solu furnisce un bellu aspettu, ma ancu resiste efficacemente à l'erosione di u ventu è di a pioggia è allargà a vita di serviziu di l'edifiziu. Per esempiu, i tetti è i muri di i grandi magazzini logistichi ponu riduce i costi di manutenzione è migliurà l'immagine generale di l'edifiziu mentre assicurendu a resistenza strutturale.

2. Industria di l'elettrodomestici: Hè largamente adupratu in a fabricazione di frigoriferi, congelatori, macchine per u pane, mobili è altri elettrodomestici. I so culori ricchi è l'eccellente resistenza à a corrosione aghjunghjenu struttura è qualità à l'elettrodomestici, rispondendu à i doppi bisogni di bellezza è praticità di i cunsumatori.

3. Industria publicitaria: Pò ​​esse adupratu per fà diversi cartelloni pubblicitari, vetrine, ecc. Cù e so caratteristiche belle è durevuli, pò ancu mantene un bonu effettu di visualizazione in ambienti esterni cumplessi è attirà l'attenzione di a ghjente.

4. Industria di i trasporti: In a fabricazione è a manutenzione di veiculi cum'è vitture, treni è navi, hè adupratu per a decorazione è a prutezzione di carrozzerie, carrozze è altre parti, chì ùn solu migliora l'aspettu di i veiculi, ma ancu migliora a so resistenza à a corrosione.


Data di publicazione: 19 di ghjugnu di u 2025