• Zhongao

L'UE impone dazi antidumping chjari nantu à l'impurtazioni d'acciaiu galvanizatu à caldu da a Turchia è a Russia

In l'edizione di sta settimana di S&P Global Commodity Insights Asia, Ankit, Editore di Qualità è Mercatu Digitale...
A Cummissione Europea (CE) prevede d'impone dazi antidumping finali nantu à l'impurtazioni di bobine d'acciaio galvanizzate à caldu da a Russia è a Turchia dopu à un'inchiesta nantu à u presuntu dumping, secondu un documentu di a cummissione mandatu à e parti interessate u 10 di maghju.
In un documentu di divulgazione generale rivedutu da S&P Global Commodity Insights, a Cummissione hà dichjaratu chì, date e cunclusioni raggiunte in relazione à u dumping, i danni, a causalità è l'interessi di l'alleanza, è in cunfurmità cù l'articulu 9(4) di e Regole di Base, a risposta finale era di accettà u dumping. E misure per impedisce u dumping pertinente di l'impurtazioni di prudutti causanu danni supplementari à l'industria di l'alleanza.
I tassi finali di i dazi antidumping, espressi in prezzi à a fruntiera di l'unione CIF, senza pagà i dazi, sò: PJSC Magnitogorsk Iron and Steel Works, Russia 36,6% Novolipetsk Iron and Steel Works, Russia 10,3%, PJSC Severstal, Russia 31,3% Tutte l'altre cumpagnie russe 37,4%; MMK Metalurji, Turchia 10,6%; Tat Metal di Turchia 2,4%; Tezcan Galvaniz Turchia 11,0%; Altre cumpagnie cooperative turche 8,0%, Tutte l'altre cumpagnie turche 11,0%.
E parti interessate anu un periodu durante u quale ponu fà dichjarazioni dopu l'ultima divulgazione d'infurmazioni da a CE.
A CE ùn hà micca cunfirmatu formalmente a decisione d'impone dazi antidumping finali quandu hà cuntattatu Commodity Insights l'11 di maghju.
Cum'è Commodity Insights hà digià riportatu, in ghjugnu 2021, a Cummissione Europea hà lanciatu un'inchiesta nantu à l'impurtazioni d'acciaiu galvanizatu à caldu da a Russia è a Turchia per determinà se i prudutti eranu soggetto à dumping è se queste impurtazioni anu causatu danni à i pruduttori di l'UE.
Malgradu e quote è l'inchieste antidumping, i paesi di l'UE restanu e principali destinazioni d'esportazione di bobine rivestite da a Turchia in u 2021.
Sicondu l'Istitutu Turcu di Statistica (TUIK), a Spagna hè u principale cumpratore di rulli rivestiti in Turchia in u 2021 cù impurtazioni di 600.000 tunnellate, un aumentu di 62% paragunatu à l'annu scorsu, è l'espurtazioni in Italia anu righjuntu 205.000 tunnellate, un aumentu di 81%.
U Belgio, un altru grande cumpratore di rulli rivestiti in Turchia in u 2021, hà impurtatu 208.000 tunnellate, in calata di 9% paragunatu à l'annu scorsu, mentre chì u Portugallu hà impurtatu 162.000 tunnellate, u doppiu di a quantità paragunatu à l'annu scorsu.
L'ultima decisione di l'UE nantu à i dazi antidumping puderia limità l'esportazioni d'acciaio galvanizatu à caldu di l'acciaierie turche in a regione in i prossimi mesi, induve a dumanda di u pruduttu hè attualmente in calata.
Commodity Insights hà stimatu i prezzi di i HDG per i mulini turchi à $ 1.125 / t EXW u 6 di maghju, in calata di $ 40 / t rispetto à a settimana precedente per via di a debule dumanda.
In relazione à l'aggressione militare di a Russia contr'à l'Ucraina, l'Unione Europea hà impostu un pacchettu cuntinuu di sanzioni contr'à a Russia, chì s'applica ancu à i prudutti metallichi, cumprese a galvanizazione à caldu.
Hè gratuitu è ​​faciule da aduprà. Per piacè aduprate u buttone quì sottu è vi riporteremu quì quandu avete finitu.


Data di publicazione: 9 di ghjennaghju di u 2023