• Zhongao

U pianu di adattamentu tariffariu di a Cina

Sicondu u Pianu di Aghjustamentu Tariffariu 2025, l'aghjustamenti tariffarii di a Cina saranu i seguenti da u 1 di ghjennaghju di u 2025:

Tariffa di a Nazione Più Favorita

• Aumentà u tassu tariffariu di a nazione più favurita per certi sciroppi impurtati è premiscele chì cuntenenu zuccheru in u quadru di l'impegni di a Cina versu l'Organizazione Mundiale di u Cummerciu.

• Applicà u tassu tariffariu di a nazione più favurita à e merci impurtate originarie di l'Unione di e Comore.

Tariffa pruvisoria

• Implementà tassi tariffari pruvisorii d'importazione per 935 prudutti (escludendu i prudutti di quota tariffaria), cum'è a riduzione di i tariffi d'importazione nantu à i polimeri di cicloolefina, i copolimeri di etilene-alcol vinilico, ecc. per sustene l'innuvazione scientifica è tecnologica; riduce i tariffi d'importazione nantu à u ciclosilicatu di zirconiu di sodiu, i vettori virali per a terapia tumorale CAR-T, ecc. per prutege è migliurà i mezi di sussistenza di a ghjente; riduce i tariffi d'importazione nantu à l'etanu è alcune materie prime di rame è aluminiu riciclate per prumove u sviluppu verde è à basse emissioni di carbone.

• Cuntinuà à impone tariffi d'esportazione nantu à 107 prudutti cum'è u ferrocromu, è applicà tariffi d'esportazione pruvisorii nantu à 68 di elli.

Tariffa di quota tariffaria

Cuntinuà à applicà a gestione di e quote tariffarie per 8 categurie di prudutti impurtati cum'è u granu, è u tassu tariffariu ferma invariatu. Frà questi, u tassu di quota per l'urea, u fertilizante cumpostu è u fosfatu d'idrogenu d'ammoniu continuerà à esse un tassu pruvisoriu di l'1%, è una certa quantità di cuttone impurtatu fora di u contingente continuerà à esse sottumessu à un tassu pruvisoriu in forma di tassa à scala variabile.

Tassa d'imposizione di l'accordu

Sicondu l'accordi di liberu scambiu è l'accordi cummerciali preferenziali firmati è in vigore trà a Cina è i paesi o regioni pertinenti, u tassu fiscale di l'accordu serà applicatu per alcune merci impurtate originarie di 34 paesi o regioni in virtù di 24 accordi. Frà questi, l'Accordu di Liberu Scambiu Cina-Maldive entrerà in vigore è metterà in opera una riduzione fiscale da u 1u di ghjennaghju di u 2025.

Tassa d'imposizione preferenziale

Cuntinuà à cuncede un trattamentu tariffariu zero à u 100% di l'articuli tariffarii di 43 paesi menu sviluppati chì anu stabilitu relazioni diplomatiche cù a Cina, è applicà tassi d'imposizione preferenziali. À u listessu tempu, cuntinuà à applicà tassi d'imposizione preferenziali per alcune merci impurtate originarie di u Bangladesh, Laos, Cambogia è Myanmar in cunfurmità cù l'Accordu Cummerciale Asia-Pacificu è u scambiu di lettere trà a Cina è i guverni membri pertinenti di l'ASEAN.

Inoltre, à partesi da 12:01 di u 14 di maghju di u 2025, i tariffi supplementari nantu à e merchenzie impurtate originarie di i Stati Uniti seranu aghjustati da 34% à 10%, è u tassu tariffariu supplementariu di 24% nantu à i Stati Uniti serà suspesu per 90 ghjorni.


Data di publicazione: 27 di maghju di u 2025