Bobina d'acciaio laminata à caldu
Cuncepimentu di u produttu
Laminatu à caldu (laminatu à caldu), vale à dì, bobina laminata à caldu, usa lastra (principalmente billetta di colata cuntinuu) cum'è materia prima, è dopu à riscaldamentu, hè fatta in striscia d'acciaio da laminazione ruvida è mulinu di finitura.
A striscia d'acciaio calda da l'ultimu mulinu di laminazione di finitura hè rinfriscata à una temperatura stabilita da u flussu laminare, è poi avvolta in una bobina d'acciaio da u coiler.A bobina d'acciaio rinfriscata subisce diverse operazioni di finitura secondu e diverse esigenze di l'utilizatori.Linee (appiattimentu, raddrizzatura, taglio trasversale o slitting, ispezione, pesatura, imballaggio è marcatura, etc.) sò trasfurmati in platti d'acciaio, bobine piatte è prudutti di strisce d'acciaio.
Materiale
Q235B;Q345B;SPHC;510L;Q345A;Q345E
Categoria di produttu
I rotuli caldi ponu esse divisi in rotuli di capelli dritti è rotuli di finitura (rotti divisi, rotuli piani è rotuli di slit).
Sicondu u so materiale è u so prestazione, pò esse divisu in: azzaru strutturale di carbonu ordinariu, azzaru bassu ligatu, azzaru ligatu.
Sicondu i so diversi usi, ponu esse divisi in: acciau di formatura à friddu, azzaru strutturale, azzaru strutturale di l'automobile, azzaru strutturale resistente à a corrosione, azzaru strutturale meccanicu, cilindru di gas saldatu è azzaru di vasi à pressione, azzaru pipeline, etc.
Usu di u produttu
A causa di l'alta forza, a bona tenacità, a facilità di trasfurmazioni è a bona saldabilità è altre proprietà eccellenti di i prudutti di strisce calde, sò largamente utilizati in l'industrii di fabricazione cum'è navi, automobili, ponti, custruzzione, machini è navi à pressione.
Cù a crescente maturità di a nova precisione dimensionale laminata à caldu, a forma di piastra, e tecnulugia di cuntrollu di qualità di a superficia è l'avventu cuntinuu di novi prudutti, i fogli d'acciaio laminati à caldu è i prudutti di strisce sò stati sempre più utilizati è sò diventati più è più putenti in u mercatu.Cumpetitività.